miércoles, 23 de marzo de 2011

AMOR FONDO

                                     Pontevedra, 21 de febreiro de 2011
                         AMOR FONDO
Distancia curta para amosarche o fondo amor,
Que nos funde nun bico intenso e tenro.
Limitamos as distancias, amámonos,
Con toda a nosa forza posible.
Enchemos o desamor frío, coa quentura
Dun bico tenro. Somos fortes xuntos,
E cando de tí me afasto, fáltame fondamente,
Parecendome un ser desabitado de amor.
Espido de amor enteiro, non quixera vivir.
Vivo para amar, e amo para vivir
Vivindo a curto espazo de tí, meu amor.
De que me serven os poemas valeiros de amor,
De que me serven as túas longas ausencias.
Me sinto vencido, cando non me atopo
A túa beiriña. A túa beiriña, todo resúltame
Doado, tranquilo e quedo. A túa beiriña
Son un home feliz, que disfruta
Da túa fonte tenra e amarosa.
Canto amor derramado nas escuras noitas
A túa beira escachando silenzos absurdos.
Noite de amor fondo, lúa chea grande,
Lúa por testemuña da fonda paixón
Pasa o tempo lento e quedo. Amóche,
Desesperadamente, e afúndome
No fondo do teu espido peito longo e soave.
Xuntos e xuntos somos fortes.
Xuntos e xuntos consumimos o tempo vidal.
                              Miguel  Dubois

No hay comentarios:

Publicar un comentario